Nagyszerviz szolgáltatás
Szívósor és szívócsatorna tisztítás DIÓZÁSSAL! csak és kizárolag BMW típusokra
- Bevett Gyári BMW technológia, ami VALÓBAN megszabadítja a kokszlerakódástól a szívórendszer elemeit a hengerfej-motorblokk megbontása nélkül a szívósor leszerelésével
- Nullára csökkentve ezzel a kigyulladás esélyét főként az N47/N57 típusú motoroknál
- Megszünteti a kokszlerakódás által generált szívórendszeri hibákat pl. : EGR, vagy extrém esetben az alacsony turbónyomást, amit a leszűkült keresztmetszet okoz
- Az örvénycsappantyú (swirl flap) szorulása miatt kialakuló állítómotor pozíció hibák kiküszöbölése
- Szívócsatorna tisztítás ULTRAHANGOS kádban!
- Fals MAP szenzor érték,amit a szenzor eltömődése okoz
- A motor fellélegzik, újra gyári értékeken tud működni, visszatér a gyári teljesítmény
- A művelet elvégzése és az adaptációs értékek visszaállitása után sokkal kedvezőbb üzemanyagfogyasztás érhető el
Teljes vezérlés csere GARANCIÁVAL!
A vezérlés csere menete
- A legtöbb esetben a motor kiemelésével és a megbontásával jár
- A teljes vezérlés szett kerül cserére, olajcserével együtt
- Csak az általam beszerzett gyári alkatrészeket építem be
- Nagy a felelősség rajtam és a munkafolyamat odafigyelést, koncentrációt igényel, ezért minimum 1 munkanap a csere
- A cserélt vezérlés szettről és a munkafolyamatról fényképes dokumentációt készítek, amit kérésre átküldök az ügyfeleimnek
Csapágyazás GARANCIÁVAL!
Elengedhetetlen a csapágyak cseréje, ha hosszútávon szeretnéd az autódat üzembiztosan használni!
- A motor jelentős megbontásával jár
- Csak az általam beszerzett alkatrészeket építem be.
- Minden szükséges tömítés és csavar újra van cserélve
- A legjobb megoldás, ha a vezérléssel együtt a csapágyazás is cseréljük. Ezzel jelentős időt és pénzt takaríthatsz meg.
- A csapágyazásról is fényképes dokumentációt készítek, amit kérésre átküldök az ügyfeleimnek
Vezérműlánc nyúlásának endoszkópos vagy célszerszámmal történő vizsgálata
Nagy pontosságú vizsgálat
- Szerszámos vizsgálat GYÁRI BMW eszközzel, a BMW által meghatározott eljárással
- Nem kell jelentősen megbontani a motort a vizsgálathoz
- Szerelőnyíláson keresztül végzem el az ellenőrzést
- Ha a típust nem lehet célszerszámmal vizsgálni akkor endoszkóppal tudom ellenőrizni a vezérlés állapotát
- A vizsgálat után adok egy javaslatot a vezérlés csere idejére
- FONTOS! Diesel N47/N57 motoroknál CSAK a felső lánc állapotát tudom vizsgálni megbontás nélkül!